counter free hit unique web قصة اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر – news/goals
  • Thu. Sep 11th, 2025

news/goals

news/goals

قصة اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر

Byadmin

Jul 28, 2025

قصة اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر

قصة اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر

قصة اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر

=

=

اتنين نسوان ركبو معايا وانا شغال اوبر

البدايه
انا اسمي عمار 23 سنه بدرس وفنفس الوقت شغال اوبر علي العربيه بتاعتي
في يوم كنت نازل الشغل وخت لوكيشن لحد رمسيس
ومن عند رمسيس جالي لوكيشن من عند مستشفي رايح الزمالك ف لقيت الريت بتاعو حلو
المهم قبلت الريكوست
وروحت اتصل بيا رقم
انا : الو صباح الخير يا فندم لقتها واحده بترد عليا
العميله : صباح النور حضرتك قدامك قد اي
انا : رديت في سري و بقول اي اللهجه دي علي الصبح
كانت طريقتها مش من القاهره
رديت عليها وقولتلها انا 8 دقايق وهكون عندك
العمليه : خلاص تمام هنستناك
وفعلا روحت وصلت عند اللوكيشن رنيت عليها لقيت اتنين حريم ملفيتين طلعنلي من المستشفي واي ابطاااال وهصفهملكو
الاوله انتصار 43 سنه بس اي ناااار طويله كدا وجسم مربرب وصدر ابن كلبب جبار وهناش اييي مووووت
والتانيه
ايه ودي 39 سنه مربربه بردو نفس جسم انتصار بس طيزها اصغر من انتصار بس لبوه
المهم لقيت ايه دي بتقولي اوبر قولتلها اتفضلي
ركبو معايا وانا مركزتش معاهم بس كنت ببص في المريا كدا عليهم كانو اي موت
مع اني متعود علي المواضيع دي بس لقيت نفسي هايج عليهم اوي بس مركزتش قولت خلاص فكك
المهم لقيتهم بيتكلمو وبيحكو عن واحده صاحبتهم وكانت بتلود وكدا ولقيت ايه دي بتكلمني بتقولي
العميله : انتا تعرف الزمالك
انا :اه اعرف الزمالك رايحه في حته غير الزمالك قالتلي لا اتا رايحه الزمالك بس انا من المنصوره ف معرفش حاجه هنا

ف انا ابتسمت كدا فلقتها بتقولي بتضحك علي اي قولتلها لا بس طبيعي تكوني من المنصوره
قالتلي دا اشمعنا
قولتلها مهو بيقولو لو نفسك مكسوره اتجوز من المنصوره
ف فضلت تضحك ضحكة لبونه ايي هي وصحبتها ف صحبتها ضربتها في كتفها اتلمي
ف قولتلها متقلقيش هوديكي هناك
المهم روحت وقفنا مكان اللوكيشن
قالتلي انا متيجي تقعد معانا في المطعم دا احنا هناخد جوله انهارده ومعناش عربيه ومنعرفش حد
فولتلها طب متطلبي من الابلكيشن قالتلي تعالي وانا هحسبك كوبس قولتلها ماشي

بيني وبينكو انا بحب المشوير الخاصه

نزلت قعدت معاهم في المطعم وكان مطعم سمك وكلنا وبعد مكلنا لقيتهم بيتودودو ف لقيت انتصار بتقولها بس يا ايه
راحت ايه بتقولي بص قولتلها نعم قالتلي احنا واخدين ليله في الفندق اللي جمبنا دا
قولتلهة اه قالتلي تيجي تقضي معانا ليله
بصتهلها ب صدمه كدا
قولتلها بتقولي اي قالتلي احنا متعودناش نعمل كدا بس انا بقولك تيجي تقضي معانا ليله
لقيت انتصار بتقولي لا هي بتهزر
بس يا ايه
رايحت ايه قالتلي سيبك منها دي عاوزه وخايفه من الحبل وراحت ضحكه
راحت انتصار ضربتها في كتفها
قالتلي تعالي قضي معانا ليله وهديك فلوس ل شغل العربيه
طبعا انا كنت هموت عليهم لو ببلاش
قولتلها يلا بينا

طلعت ودخلنا كانو حجزين اوضتين جمب بعض
دخلو هما اوضه وانا دخلت اوضه و خت دش و ظبط الدنيا وكدا اتصلت عليها قولتلها خلصتو قالتلي مستنينك علي نار
دخلت لقيت ايه دي لابسه قميص نوم نااااار اسود و ملقتش انتصار
بصتلها كدا قولتلها دا صدق ابن الوسخه اللي قال
ف بتقولي قال اي ب مياعه كدا
قولتلها لمه قال الاسود علي الاسد بيمنع الحسد
و ببص ل الحمام لقيت بطللل من ابطال حرب اكتوبر
لقيت انتصار طالعه.ب قميص نوم احمر ابن كلب اول مشوفتها قولتلها دي عبايه بنت وسخه كانت مخبيه الوحش دا كلو عن عيون الناس راحت ضحكه روحت عليها وزنقتها في الحيطه وخت شفايفها في بوسه طويله اووووي ورفعت رجلها وزنقت رجلي عند بتاعها
وفضلت ابوس في شفايفها اووووي وابوس جاااامد اوي في شفايفها وب ايدي طلعت علي بزها وبقيت اقفش في بزها جاااامد اوووي اقفش في جامد اووووي وابوس فيها اووووي
راحت ايه بتقولي وانا مليش نفس ول انا مش حلوه قولتلها دا مين ابن عرص قال كدا روحت واخد انتصار وحطتها علي السرير ونزلت بينهم هما الاتنين وروحت علي ايه قالتلي بص انا عاوزك تموتني انهارده قولتلها من العين دي قبل العين دي
راحت طالعه عليا قالتلي وريني
ورحت نازله علي شفايفي وانا ختها في بوسه جاامددده اووووي ختها في بوسه جامدددد اووووي. وبايدي روحت مقلعها قميص النوم
بصيت ل بزها كدا قولتلها يبنت الاحبه كل دا بز
ورحت ضرها عليه كدا ومسكتو ب ايدي الاتنين كدا وجمت علي بزها اليمين كدا و فضلت امص في اووووي امص في جاااامد واقفش في التاني اوي
لقيتها قامت من عليا ونزلت عند رجلي قالتلي عاوزه اشوف بتاعك
قولتلها اهو عندك سبيني انا لي دي وشديت انتصار كدا
وبصتلها غي عنيها قولتلهت متبعديش عني يبطل الابطال قالتلي انت اللي بعد
بخجول كدا قولتلها حيوان مبفهمش وبوستها في رقبتها اووووي اوووي ونزلت علي بزازها امص فيها اووووي امص في بزازها اوووووي اووووي ولقيت ايه قلعتني الشورت ولقتها بتقولي زبك شكلو يجنن يارب يكون مفعولو موت كدا زي شكلو وراحت هجمه علي زبي وفضلت تمص فيه وانا ول معاها انا ايه عجباني اووووي
ونزلت مص في بزازها واحسس علي كسها وامص في بزازها اووووي وفضلت امص في بزازها والعب ي كسها يجي خمس دقايق
قولتلها مصيلي زبي عاوز اجرب طعم بقك
نزلت انتصار تمص زبي قولتلها تعالي يا ايه قالتلي نعم قولتلها تعالي اقعدي علي وشي وجت عند وشي وشوفت كسها لقيتو كبييير نيكككك قولتلها تعالي اقعدي علي وشي امصلك كسك وهجمب علي كسها وفضلت العب في كسها بلساني اوووي العب في كسهو بلساني اوووووي اووووي وانتصار بتمص زبي وانا بلعب في كس ايه اووووي ب لساني وامص في كسها اووووووي .

ولقينا الباب بيخبط قومنا اتفزعنا كلنا

By admin

Leave a Reply