قصة المتسوله هانم
قصة المتسوله هانم
قصة المتسوله هانم
هاي أعضاء نسوانجي دي حتكون اول مشاركه ليا واتمنى ماتكونش الاخيره الحكايه فيها كل حاجه من الجنس بس القصه أساسها المحاارم على حسب تعالو بقى نشوف ليه اخترنا اسم الحكايه المتسوله هانم
في حي شعبي حنلاقي فيها عائله المعلمه رضوى تتكون من المعلمه رضوى 44 سنه ميلف بمعنى الكلمه طياز كبيره مدوره صدر متوسط حاجه ملبن كده شخصيه قويه بس ما بتحبش تكسر كلام بنتها عشان تبقى زيها فالمستقبل ماسكه محلات ابوها بعد ما مات
جوزها يبقى جابر 69 سنه معلم بردو بس ملوش كلمه كان صبي عند ابوها وتجوزت منو عشان يكون معاها راجل بعد موت ابوها غير كده هو اللي ماسك الشغل كلووو
البنت الكبيره23 ريهام جسمها حلو طيزها مدوره شغاله في شركه
الولد احمد 20 سنه جسمو عادي بس عليه طيز زي امو وفاكر نفسه حاجه وشخصيه بس حتعرفو بعدين يدرس في الجامعه
اخت المعلمه نجوى 47 سنه مطلقه وجسم يجنن كيرفي بمعنى الكلمه عندها ولد وبنت طبعا المعلمه بتكره اختها اكلت عليها الورث وبترميلها فتافيت كل شهر
الولد حسن 25 سنه رياضي عاطل
البنت هند و21 سنه جسمها عادي رفيعه بس عليها بزاز في الجامعه مع احمد
ساكنين في عماره متكونه من ٣ طوابق كل طابق فيه شقتين نجوى في الدور الأول
والمعلمة في الدور التاني والباقي متأخر وحنعرف باقي الشخصيات قدام
المتسوله بنت عندها 22 سنه كلبوضه كده جسم بزاز وطيز من غير كرش بس الهدوم مخبيه بلاوي عايشه تنقلت من مكان لا مكان لغايه ماوصلت هنا الحاره
الجزء الأول
في دكان المعلمه قاعده وبتشيش وتنده على صبيها حمو
المعلمه: انت يا واد
حمو :اوامرك يا معلمه
المعلمه: روح لف عالدكاكين والشقق وهات ايراد الشهر
حمو هوا يا معلمه
مشي حمو وفجأه ظهرت المتسوله وحيكون اسمها رضا قربت من المعلمه حاجه * يا هانم بتبص عليها المعلمه من فوق لتحت وبكل قرف م شكلها و لبسها امشي من هنا يا بت انتي بلا قرف بتقرب منها رضا عشان تبوس ايديها يمكن يحن قلبها بس المعلمه زقتها برجلها وقعت رضا عالارض المعلمه نادت الواد سيكا انت يا حيوان يا سيكا سيكا جاي جري خدامك يا معلمه بغضب ارمي الزباله دي برع وحسك عينك اشوفها تاني طبعا سيكا متوصاش سحبها من شعرها وخدها على برع بس هو بيشد فيها لمس صدرها بالغلط كان حيتجنن ان ورا اللبس ده في جسم يوقف اجدعها زبر بعد ما رماها كانت نجوى شافت كل ده من الشباك بس خوفها من المعلمه خلاها متعملش حاجه بس ندهت على هند اللي كانت نايمه فدخلت تصحيها قومي يا هند هند : في ايه يما عاوز انام نجوى: قومي بس عاوزاكي في حاجه وبعد كده وارجعي نامي هند: معندك حسن نجوى: حسن بايت برع هند : حاضر بعد ما صحيت هند وراحت لنجوى عند الشباك نجوى: شايفه البنت دي روحيلهاا واديها الاكل ده وتعالي اصل راحت لخالتك ورمتها برع زي الكلب وباين عليها انها ملهاش حد بس اوعي تشوفك خالتك هند:حاضر نزلت هند وقربت من رضا اللي كانت بتعيط جامد ومحروقه لان اول مره حد يعمل معاها كده هند انتي يا بنت رضا: بتمسح دموعها ايوا يا هانم هند:بتديها الاكل خدي دول اكل ليكي رضا: شكرا ليكي وهجمت على الاكل نسفته وهند بتضحك عليها اسمك ايه رضا اسمي رضا هند: انتي من فين وايه حكايتك رضا: انا كنت عايشه في ملجأ بس وسكتت وبدأت في العياط هند: خلاص خلاص متعيطيش وانا حرجعلك تاني ومشيت وهي ماشيا شافتها المعلمه وندهت عليها هند راحت للمعلمه هند: ايوا يا خالتي لمعلمه: كنتي فين هند: بارتباك كنت كنت المعلمه: متنطقي كنتي فين وليه مش رايحه جامعتك هند: اصل ماما بعتاني اجيب حاجه واصلي تعبانه شويه عشان كده مرحتش المعلمه: طب يلا غوري من وشي وراحت هند عالبيت في الشركه عند ريهام اللي شغاله محاسبه ريهام: عم جعفر هاتلي قهوه مشي عم جعفر وجاب القهوه وحطه جدام ريهام ومشي وانشغلت بلي في ايدها لغايه مطلبتها السكرتيرة رانيا مواصفاتها بنت جميله عندها ٣٠ سنه متجوزه رانيا: تعالي المديره عيزاكي ريهام: حاضر وراحت للمديرة المديره مياسه عندها 52 سنه بتموت في حاجه اسمها جنس مياسه: عملتي ايه في الحسابات الغلط ريهام: حضرتك راجعت الحسابات اكثر من مليون مره والنتيجه وحده في تلاعب ف الحسابات مياسه: وعرفتي مين ريهام: عادل حضرتك مياسه: خلاص امشي انتي في المدرسه احمد داخل الكلاس متأخر دكتوره ليلي حاجه ميلف كده عندها 47 سنه متجوزه وعندها بنت ليلي: كنت فين احمد: مش عاجبو وبيرد في الحمام حرام ولا ايه ليلى: اخرج برع احمد: دخل ولا عبرها ليلى: انت يا حيوان مش قلت تطلع برع احمد وهو ماشي عند ليلى حيوان مين وبيديها قلم والكل بيمسكه وليلى بتنده الأمن وياخدو على مكتب العميد في الحاره حسن راجع البيت وبيعدي على القهوه بيشوف جابر زوج المعلمه بيسلم عليه وبيروح عالبيت بيدخل يسلم على نجوى حسن: ازيك يا ماما نجوى: الحمد ها عملت ايه لقيتلك شغل حسن: لا يا ماما حخش انام بيدخل غرفت النوم بعد مقفل الباب وبيولع سجاره حشيش وبيعيش وبكدا نكون خلصنا الجزء الأول اللي مفيهوش اي جنس لكن حبيت اديكم نبذه عن مسار القصه والشخصيات واتمنى البدايه تكون عجبتكم وصدقوني متستعجلوش في مفاجأت كثير بس في الأجزاء الجايه وشخصيات اكثر وشكرا professor
الجزء الثاني
عند رضا ( المتسوله ) بعد ما خلصت اكل وكانت لسه جعانه بس اهو حاجه تسد احسن من مافيش كانت عاوزه تعمل حمام فمشت شويه لحد مشافت مكان مهجور دخلت وكان فيه زي كباين راحت لكبينه منهم وبدأت تعمل حمام وفجأه سمعه صوت حد بيون ركزت في الصوت عرفت ان ده صوت حد بيتناك كملت حمامها وخلصت …راحت عند الصوت وبتبص شافت اتنين بنيكو بعض ولما ركزت في الوش افتكرت سيكا صبي المعلمه كانت حتدخل عليهم بس فكرت شويه لو عملت كده ممكن اوي يعملو فيها حاجه وتبقا هيا مكان اللي بيتناك فضلت لحد ما خلص سيكا اللي كان راكب راجل كبير في العمر وقال للي معاه انا حروح بقى احسن اتاخرت عالمحل وممكن المعلمه تحس بغيابي وهنا تسحبت رضا ورجعت مكانها اللي كان عبارة عن عربيه قديمه اعدت تفكر ازاي تستغل الموقف ومين الراجل اللي كان معاه وسرحت في خيالها…. فبيت نجوى اللي كانت قاعده مع هند وبتقولها
هند: ماما البنت غلبانه اوي
نجوى: عارفه بس اعمل ايه
هند: هاتيها هنا نكسب فيها ثواب
نجوى: مينفعش اولا منعرفش هيا مين ثانيا اخوكي هنا ثالثا خالتك حتدبحنا
هند: يوه هو كل حاجه خالتك خالتك منتي ليكي زيها مش كفايه اكلت حقك في الورث وبتعاملك على انك خدامه عندها هند حست انها غلطت في الكلام لما شافت دمعه امها وعلطول اعتذرت
هند:انا اسف يا ماما
نجوى: محصلش حاجه بس انا مبحبش المشاكل ولا انا قد جبروت خالتك وفيها ايه لما اطبخلها مهما كان هيا اختي
هند: انا بكرها ونفسي بس اقدر اخذ حقي منها دنا كنت دبحتها
جوه عند حسن مشغل فيلم سكس وبيظرب عشره وبيقول ياه امتى بس وحده تبصلي واركبها انا تعبت من ظرب العشرات
في الدكان عند رضوى شايطه وبقالها كثير بتنده على سيكا اللي مش موجود وفجأه يدخل سيكا
رضوى: كنت فين يا زفت انت
سيكا: اسف يا معلمه بس امي تعبت ورحتلها بالدوا
رضوى: ماتموت وانا مالي ومن امتى بتتحرك من غير إذني روح غيرلي الحجر أنجز
سيكا: حاضر
في الشركه مياسه قاعده وتفكر حتعمل ايه مع عادل تبلغ عليه ولا ترفده ولا تعمل ايه بعد شويه تفكير خرجت من المكتب وراحت لرانيا المكتب
مياسه: انا مروحه بكره من الصبح الحسابات تكون على مكتبي مفهوم
ريهام: مفهوم
قامت ريهام عشان تروح البيت مشيت وهيا داخله الحاره شافت رضا وندهت عليها انتي يا بنت شافتها رضا نعم يا هانم
ريهام: اول مره اشوفك هنا وبعدين ايه اللي مقعدك هنا
رضا: معنديش مكان اروحله
ريهام: اهلك فين
رضا: مليش حد
ريهام: يعني حتنامي هنا
رضا: ساكته وبعد شويه اه بيان كده
ريهام:طيب كلتي حاجه
رضا: الحمد* جت بنت وادتني اكل بس…. ريهام: بس جعانه صح طيب تعالي ورايا في الجامعه شروق متعصبه بعدا سمعت حكايه دكتوره ليلى وصفها بنت مش طويله ولا قصيره عليها بزاز تخليك تجيبهم من الشوف بس وطيزها كمان متوسطه بس ايه طريه عندها 21 سنه وهي متعصبه عشان ليلى تبقى امها وكان معاها خالد نفس السن واد بيمشى وينيك ومعاهم اخته رنا عندها 22 سنه جسمها زي جسم مايا خليفه خالد ورنا بيهدو في شروق شروق: هو ازاي يتجرأ ويمد ايده على امي قدام الطلاب رنا: خلاص يا بنتي حياخذ جزائه خالد: اهدي شويه وحنشوف هو مش ابن خاله هند شروق:اه بس هيا بتكرهو عشان شايف نفسو وفاكر انو حاجه رنا: الا صحيح هند فين شروق: مجتش لازم اتصل بيها في مكتب العميد العميد محمود 55 سنه شخص صارم و شخصيته قوي و حقاني ميهموش حد محمود: ايه اللي سمعته ده احمد: هيا الدكتوره هيا اللي شتمتني محمود: وتقوم تمد ايدك عليها انت فاكر نفسك في الشارع احمد: يعني اسيبها تشتمني وأبقى مصخره الجامعه وبعدين اللي يغلط عليا حاخد حقي بيدي محمود قام من مكانه و اداه قلم مخبرين احمد برق في محمود ولسه قايم يمد ايدو مسكه المعيد وقاله روح مرفوض اسبوعين نده على الأمن اللي رموه برع وكانو واقفين شروق و خالد و رنا اللي مسكو شروق عشان متكبرش المشكله فالبيت عند رضوى دخلت ريهام ومعاها رضا اللي وقفت عند الباب متردده ريهام: مالك واقفه ليه رضا: ملوش لزوم حضرتك هاتي الاكل وانا اروح مكاني ريهام: انتي اسمك ايه رضا: رضا اسمي رضا حضرتك ريهام: بتبرقلها خشي جوه رضا من الخوف دخلت وقعدت في الصالون دخلت ريهام الاوضه وطلعت ملابس لرضا من عندها وخرجت ريهام خدي خشي استحمي وبعد كده تاكلي رضا من غير كلام خدت الهدوم ودخلت تستحمى فالوقت ده اتصلت ريهام بخالتها ريهام: ازيك يا خالتي نجوى:الحمد* انتي اخبارك
ريهام: تمام يا خالتي هو الغدا جهز ولا لسه
نجوى: ساعه ويكون جاهز بس غريبه اول مره تتصلي بيا عشان الغدا
ريهام: اه عشان في بنت كده ملهاش حد وقلبي وجعني عليها فجبتها تغير و تاخذ شور وتاكل وبعد كده اشوف
نجوى: بفرحه بجد **** يخليكي ويديكي على قد نيتك
ريهام:تسلمي يا نوجه يلا سلام
نجوى: بس.. كان الخط اتقطع وكانت عايزه تقولها عن اللي حصل مع امها رضوى فقالت لما اطلع بقى بعد
ما خلصت رضا الشور خرجت بس منظرها خلا ريهام تفتح بقها لما شافت رضا تغيرت 180 درجه
ريهام: ايه ايه ايه اي الحلاوه دي
رضا تكسفت تسلمي حضرتك
ريهام: اسمي ريهام مش حضرتك مفهوم
رضا: حاضر
طيب حخش استحمى انا كمان يمكن ابقى حلوه زيك ودخلت الحمام وبعد خمس دقايق الباب اتفتح وكانت رضوى اللي تفاجئت بوجود حد غريب وافتكرت انها صاحبه ريهام على عكس رضا اللي ارتبكت وخافت بعد ما شافت رضوى
رضوى: انتي مين
رضا: برتباك انا انا ر رر رضا
رضوى: مالك خايفه كده هو انا حاكلك انتي صاحبه ريهام مش كده بس ركزت شويه وقبل لاترد رضا مش امتي وسحبتها من شعرها و طردتها برع البيت رضوى حسك عينك اشوفك هنا تاني ولا مش حيحصلك طيب وقفلت الباب خرجت ريهام على صوت امها
ريهام: هو في ايه يا ماما
رضوى: ايه اللي جاب الزباله دي هنا
ريهام انا يا ماما بنت غلبانه هيا فين
رضوى: طردتها دا اللي ناقص اجيب الزباله لعندي
ريهام: ليه كده بس يا ماما مش يمكن نكسب فيها اجر
رضوى: ريهام على اوضتك ومشيت ريهام دخلت الاوضه
فالوقت ده كانت رضا ورا لباب وسمعت كل حاجه و حست بقهر وغل من ضوى ونزلت وهيا بتيط وعند مدخل العماره شافت جابر جوز رضوى اللي كان داخل البيت بصت في وشه وافتكرت اللي كان بيتناك من سيكا اه هو نفس الراجل بس متكلمتش ومشيت وجابر كمان متكلمش وافتكر انها وحده من السكان بما انه ميعرفش كل السكان فبيت نجوى
خرج حسن من الاوضه وهو ماشي والحشيش عامله دماغ وهو معدي شاف هند نايمه على بطنها ولابسه هوت شورت ماسك على طيزها جامد ودخل يتسحب وبدأ يلمس طيز هند بالراحه وايدو التانيه ماسك زبرو بيلعب فيه وشويه دخل ايدو تحت الهوت شورت ولمس طيزها حس باحساس حلو من طراوه طيزها وبدأ يسرع في فرك زبو بس سمع صوت باب اوضه امه ومن الخوف جاب لبنو على الارض وركض من غير ما يمسح حتى وهو في الطرقه اتصدم بنجوى
نجوى: مالك يا واد بتجري كده ليه
حسن: اصلي اصلي مفيش ومشي مشيت نجوى وهي مستغربه ودخلت تشوف هند ومحستش بحاجه وراحت المطبخ اخدت الاكل عشان تنزله لرضوى زي ما تعودت على كده عشان مفيش خدامه تقدر تستحمل رضوى واسلوبها فهيا اللي بتطبخ لها في الطابق وعند المدام عفاف وصفها عندها 39 سنه متجوزه وجوزها دايما مشغول بحكم شغله ظابط في الشرطه جسمها زي جسم شرين رضا عندها بنت نوسه مسترجله 19 سنه وبتدرس في ثانوي
حمو: ما ينفعش كده يا مدام عفاف حتجيبيلي الكلام
عفاف: معليش يا حمو يومين كمان وتعالى
حمو: امري *** ومشي
بترن الحرس نجوى على باب بيت رضوى
رضوى: مش سامع ولا اطرشت بيقوم جابر وهو بيقول حاضر بيفتح وتدخل نجوى بعظ السلام بتخش المطبخ وتلحقها رضوى وفجأه بدون سابق نذار بتيديها سبانك على طيزها اللي خلاها تنتفظ بس متكلمتش
رضوى: الحقيني على الاوضه
نجوى: حاضر
رضوى لجابر: لما يجي احمد اديني خبر متخشش الاوضه من غير إذن
جابر: حاضر
دخلت رضوى مع نجوى الغرفه وقفلوا الباب ونامت رضوى عالسرير
رضوى: تعالي شوفي شغلك نزلت نجوى وجابت كلوت رضوى على جمب وبدأت تلحس كسها بالراحه وراحت بصباعها على كس رضوى وبتلعب بزنبورها
رضوى: اه يا بنت الكلب انتي الوحيده اللي بتريحني بعد ما جابر فيص مني وطلع بيتركب نجوى بتلحس وسامعه وبتدخل صباع في رضوى ورضوى بتشد في شعرها نفسي في زب يركبني بس مفيش حد يستاهل نجوى مكمله وبتلحس كسها وتدخل صباعين وايدها التانيه رايحه لخرم طيز رضوى بس الباب بيخبط جابر من برع احمد وصل بتتعصب رضوى وترفس نجوى برجلها يلا على بيتك وهي متنرفزه عشان لسه هايجه
نهايه الجزء الثاني
اتمنى الجزء ده عجبكم وبين لكم ملامح القصه وصدقوني الجنس في القصه بيكون حلو لما يكون في وقته الصح اهم حاجه السرد عندي وشكرا
قصة المتسوله هانم
قصة المتسوله هانم
قصة المتسوله هانم